Dan nu echt vertrekken! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tessa Wink - WaarBenJij.nu Dan nu echt vertrekken! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tessa Wink - WaarBenJij.nu

Dan nu echt vertrekken!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

21 Februari 2014 | Nederland, Schiphol

Op deze manier willen we jullie op de hoogte houden van onze verhalen, ervaringen en avonturen! We staan nu op het punt om in te stappen. Dat wordt een lange vlucht (ruim 16uur!). Tot snel weer :)

• 21 Februari 2014 - 20:03

Johan:

Wat een leuke site.
    Zit er goed uit.
    Complimenten!
    Heb een goed reis en veel plezier!.

• 21 Februari 2014 - 21:43

Eva:

Veel plezier overbuurtjes! Ben benieuwd naar jullie verhalen maar eerst succes met jullie reis. Gr Eva

• 25 Februari 2014 - 12:04

Anneke Klootwijk-sels:

Goedeavond Melissa en Tessa,gisteren met mam gesproken,goede reis gehad en bij aan komst lekker weer. Had jullie nog een brief geschreven voor jullie vertrek,maar die is niet aangekomen(dank je wel post grom,grom) Hopelijk valt alles mee in deze nieuwe omgeving,pas goed op elkaar en ik blijf jullie volgenveel liefs van mij Anneke en gr van ons allemaal.Tot mails!!!

• 25 Februari 2014 - 16:38

Henny En Kees Viveen:

goedenavond melissa en tessa ik heb van je moeder vernomen dat de reis goed ver lopen is
    wjij zijn wel benieuwt hoe hetverder met jullie gaat en de eerste werk dag ge gaan is
    neem ergoed van want bali is een pracht eiland want ik ben er velen keren geweest
    ik hoop dat je er goed van genieten kan
    de groeten van ons

henny en kees

• 26 Februari 2014 - 12:33

Anneke:

Hallo,hallo zie nog geen reisverslag,klopt dit of doe ik wat verkeerd?kus Anneke